Dag 7, Milaan, 1 augustus

1 augustus 2018 - Milaan, Italië

DAG 7

Vanochtend ben ik eerder opgestaan voor het ontbijt, zodat ze niet van me zou schrikken als ze alles al op had geruimd. Ik heb weer heerlijk genoten van m’n croissantje en het yoghurtje! Vervolgens ben ik lekker in m’n bed gaan liggen en heb ik nog even lekker geluierd!

In de middag ben ik naar Porta Venezia gegaan, een heel mooi, groot park, met veel bomen, gras, mooie gebouwen en standbeelden! Ik heb lekker rondgelopen en genoten van het mooie park! Daarna heb ik de metro gepakt naar Garibaldi, ik was opzoek naar het mooie plein die ik vanuit de bus had gezien, maar helaas heb ik deze vandaag niet gevonden. Vervolgens ben ik even naar het hotel gegaan en heb ik lekker op bed gelegen, beetje serie gekeken en gekletst met iedereen.

‘S avonds ben ik op pad gegaan naar mijn avondeten, ik had op tripadvisor een leuk tentje gevonden met lekkere wraps! Ik kom aan en ik kijk nog even op de kaart; JA, ik zie wat ik wil! Een wrap met gegrilde kip, bacon, sla, tomaat en mayonnaise! Het was gewoonweg verrukkelijk, ik geniet nog steeds na. Weer aangekomen bij het park voor m’n hotel neem ik plaats op een bankje en heb ik lekker gebeld met Yanna! Vervolgens nog even (lees: 1,5 uur) gebeld met Emaney en ondertussen m’n koffer her-ingepakt, morgen is het ten slotte reisdag!

Milaan wat was je geweldig! Ik kan er niet over uit, je bent zo mooi en ik voelde me zo fijn bij je! Ik hoop dat ik ooit weer terug kom, je was een genot voor het oog en m’n hart😍☀️❤️. Next stop: Florence!

Tot morgen <3