Dag 1, Venetië, 26 juli

26 juli 2018 - Venetië, Italië

DAG 1

Vanochtend om 03:00 begon mijn dag, douchen, de laatste spullen pakken, ontbijten en daar gingen we. Papa bracht mij vanochtend naar de luchthaven van Rotterdam, ik had gehoord dat dit een kleine luchthaven was en niks was te veel gezegd, 10 gates in dezelfde ruimte als waar je moest wachten én gewoon door een deur, naar buiten, naar je vliegtuig lopen, het heeft toch wat. Eenmaal in het vliegtuig zat ik natuurlijk naast het kleffe stel die ik al eerder in de rij had gezien, maar goed, niks aan de hand. De vlucht was prima te doen en geen gekkigheid. Aangekomen op aerporto Marco Polo! Hier kwam ik erachter dat ik niet de enige ben met zo'n mooie ANWB koffer, bijna de verkeerde koffer maar hé zo hou je het spannend. Daarna een busticket gekocht en mezelf bij het raam gepositioneerd, 20 min later ben ik dan eindelijk in Venetië! Vervolgens, dik omgelopen, 100 trappen op en af gegaan met m'n bagage, aangekomen bij het hotel. Ingecheckt en wel zegt deze lieve dame dat m'n kamer al klaar is, wat een feest! De kamer is prima, er is een bed, een bureau, een wasbak, een kast en een lampje, meer dan genoeg. De wc en de badkamer zien er ook prima uit, hier kan ik de aankomende 4 nachten wel vertoeven.

Toen ik geïnstalleerd was, ben ik de stad in gegaan en heb ik lekker rond gelopen. Natuurlijk keek ik er bij alsof ik wist waar ik heen ging, maar eigenlijk was ik gewoon verdwaald. De weg terug was wat langer dan gedacht, maar zeker de moeite waard. Natuurlijk heb ik ook wat te eten gescoord, een spar gevonden en een dutje gedaan, want stel je voor! Na m'n dutje ging ik weer opzoek naar mijn mooie plekje aan het water, maar helaas, ik kon het niet meer vinden. Toen ergens anders langs de waterkant gaan zitten en lekker gelezen. Vanavond heb ik niet zoveel meer gedaan behalve gegeten.

Ik moet bekennen dat ik de eerste dag wel lastig vond en ik hoop dat de aankomende 13 qua emoties beter gaan, maar dat komt vast goed! Ik heb er zin in, m'n eerste dag was al met al zeer geslaagd, Venetië is een mooie stad en zeker een aanrader!

Tot morgen <3

1. Mark:
    26 juli 2018
    Super leuk bericht! Verheug me al op je verhaal morgen! ❤️
  2. Emaney:
    Vet leuk! Lots of love from over here. Ik sluit me aan mij Muntz haha ❤️
  3. Chiara van de Kant:
    ❤️❤️❤️🇮🇹🇮🇹🇮🇹
  4. Danielle:
    27 juli 2018
    wat leuk dat je blogt! ik vind je echt enorm stoer. klinkt als een goede eerste dag en die emoties horen er denk ik wel bij. heb ik hier ook wel in china hoor. maak het goed lieve bryanne. miss you. kus danielle
  5. Tomar:
    27 juli 2018
    Klinkt super leuk! De eerste dagen zijn altijd even wennen. Maar het klinkt als een heerlijke dag. Zin in je volgende verhaaltje, ik hou van je❤️
  6. Anne-Marie:
    27 juli 2018
    Stoer van je hoor Brietje! Geniet van alle mooie avonturen die je gaat beleven daar! Ik ga steeds even lezen op je blog!
    Liefs, dikke kus, Anne-Marie❤️💋
  7. Zenzi:
    27 juli 2018
    Wat een koppig verhaaltje. Super leuk om te lezen! Dag 2 gaat super gaan ik weet het bijna zeker, ik ben nu al benieuwd naar het nieuwe verhaaltje. Heel veel plezier nog die andere 1e dagen popje 💕