Dag 11, Rome, 5 augustus

5 augustus 2018 - Rome, Italië

DAG 11

Vanochtend werd ik gewekt door m’n wekker en liep ik naar het ontbijt, gelukkig is het maar één deur bij de mijne vandaan! Ik had op normale croissantjes gehoopt, maar helaas, suikercroissantjes/broodje it is, ook lekker! Na het ontbijt heb ik gedoucht, ook een leuk verhaal: hij werd niet heet, lauw of koud, there is no inbetween! Vreselijk.

Toen ik aangekleed was, ging ik op pad naar het Coloseum, ik kwam uit de metro en het eerste wat ik zag was het Coloseum! Wat indrukwekkend! Ik wilde erg graag naar binnen, maar er stond een enorme rij, sorry twee enorme rijen! Ik liep verder en stuitte weer op een rij, het was voor een park. Ik kwam er al snel achter dat je zo’n beetje overal een kaartje voor nodig had. Ik heb alsnog heerlijk rondgelopen en redelijk wat kunnen zien! Vervolgens ging ik op pad naar het Pantheon, ook hier moest je een kaartje hebben, die ik obviously niet had! Het gebouw was in ieder geval heel mooi aan de buitenkant en ook hier heb ik lekker rondgelopen.

De rest van m’n middag was niet heel interessant, ik heb voor namelijk gechilled, ik ben kapot! ‘S avonds heb ik wat te eten gehaald en m’n koffer weer op orde gesteld, ik besef nu dat het klinkt alsof ik elke dag een nieuwe zwijnenstal maak van m’n koffer! Gelukkig is dat niet zo, ik probeer alleen alles er elke keer weer netjes in te krijgen, schoon bij schoon en vies bij vies. Het is een soort puzzel! Nu ga ik lekker slapen, morgen is het weer reisdag!

Rome wat was je mooi, ooit (ik hoop snel) kom ik terug om alles te bezoeken, met tickets die ik van tevoren gekocht heb! Ik had het graag allemaal gezien, maar wat ik nu al gezien heb, was fantastisch! 😍 Next stop: Naples!

Tot morgen <3