Dag 12, Napels, 6 augustus

6 augustus 2018 - Napels, Italië

DAG 12

Oké, ik zal wederom niet tegen jullie liegen. Dit was weer een mindere dag, maar hé die zijn er om van te leren! Ten eerste werd ik vanacht wakker om 3:25, doordat mijn 20 (ik lieg niet) muggenbulten allemaal besloten te gaan jeuken. Vervolgens werd ik gewekt door m’n wekker om 7:45, stapte ik onder de douche en in tegenstelling van gister, werd ‘ie vandaag niet warm, niet lauw, maar ijskoud en koud. Dus ik stapte weer onder de douche vandaan, want koud douchen is echt iets wat ik vreselijk vind. Daarna heb ik wel lekker ontbeten en heb ik uitgecheckt. Eenmaal aangekomen bij metro halte ‘Piramide’, wat zij totaaaal niet zo uitspreken als wij, loop ik naar het treinstation, hier mag ik nog een uur wachten.

Na 2 uur in de trein te hebben gezeten, kom ik aan bij m’n hotel, het is erg oud, ik weet niet of ze een deel zijn vergeten te schilderen of gewoon niet gedaan hebben. Voor de rest heb ik vanmiddag precies niks gedaan: super interessant! Ik ben ontzettend moe en ontzettend emotioneel. Ik heb nog wel zin in de aankomende dagen, maar ben ook heel blij als ik weer chagrijnige Nederlanders hoor kibbelen over van alles en nog wat!

Vanavond ben ik naar pizzeria Attanasio geweest, Chiara vond het geweldig daar, dus ging ik het ook uitproberen! Het was 20 minuten wandelen, maar het was het waard. Ik vond de pizza een beetje waterig maar wel erg lekker! Toen ben ik terug gewandeld en nu lig ik in bed. Ik ga nog één serietje kijken en dan lekker slapen! Morgen naar Pompeii!

Morgen wordt waarschijnlijk een betere dag!

Tot morgen <3